Pozycjonowanie, SEO – wynieś stronę na szczyty wyników wyszukiwania Google

seo

Pozycjonowanie to szeroki i dość złożony temat. W uproszczeniu wygląda łatwo i przyjemnie: optymalizujemy stronę pod Google i zdobywamy do niej linki. Jednak diabeł tkwi w szczegółach, a tych szczegółów są dosłownie setki. 

Mimo wszystko warto rozważyć samodzielne pozycjonowanie, gdyż może się okazać, że będzie to najlepszy sposób na e-marketing w Twoim biznesie. 

Zachęcam do poczytania artykułów.

Pozycjonowanie w Google

Pozycjonowanie w Google

Pozycjonowanie to w zasadzie rodzaj e-marketingu, czyli marketingu internetowego, zwanego także e-marketingiem. Dla niektórych firm / serwisów wysoka pozycja w Google to podstawa egzystencji w sieci (i sukcesu e-biznesu); dla innych – tylko dodatek. Dziś słów...

czytaj dalej
Profesjonalne pozycjonowanie

Profesjonalne pozycjonowanie

Zaistnienie w Internecie wymaga często szeregu zabiegów, mających na celu nie tylko zdobycie wiarygodności pośród Klientów. Ma na celu także dotarcie z oferowaną usługą czy produktem do jak największego grona zainteresowanych nią osób. Dlatego też pierwszy krok, który...

czytaj dalej
Domena a pozycjonowanie

Domena a pozycjonowanie

Różne opinie na temat wpływu domeny na seo Istnieje wiele różnych opinii na temat wpływu domeny na pozycjonowanie. Te opinie brzmią mniej więcej tak: domena nie ma żadnego wpływu na pozycjonowaniewpływ domeny jest bardzo niewielkiwpływ domen internetowych na seo jest...

czytaj dalej
Zaplecze pozycjonerskie

Zaplecze pozycjonerskie

To pojęcie jest niemalże owiane tajemnicą. Zaplecze pozycjonerskie – wielka tajemnica każdego pozycjonera. Czy aby na pewno? Moim zdaniem, najczęściej nie ma tu wielkiej tajemnicy. Po prostu większość zapleczy jest podobnych – przynajmniej w podstawowych założeniach....

czytaj dalej
Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron www

Jak do tego doszło, że powstało coś takiego jak „pozycjonowanie stron www„? Dobre pytanie. A odpowiedź wydaje się oczywista: Google. Świat przed i z Google Odkąd powstała wyszukiwarka Google, wszystko uległo zmianie. Kiedyś inaczej wyszukiwaliśmy informacje w...

czytaj dalej
Linki w pozycjonowaniu

Linki w pozycjonowaniu

Każdy wie, że linki są ważne. Inaczej nazywa się je: odnośnikami,odsyłaczami,łączami,back linkami (w skrócie: BL), z ang. „linki powrotne”. Dlaczego linki są ważne? W Polsce dominuje Google. Ten silnik wyszukiwania to około 97% rynku wyszukiwania w...

czytaj dalej
Jak pozycjonować?

Jak pozycjonować?

No właśnie: jak pozycjonować stronę w Google? Mamy do wykonania (upraszczając) dwa elementy tej układanki: zoptymalizować serwis pod silnik wyszukiwarki Google oraz zdobywać linki do serwisu. Optymalizacja seo pod wyszukiwarkę Google Sprawa jest dość prosta (w...

czytaj dalej

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.