E-commerce, czyli sprzedaż w Internecie, e-handel

e-commerceE-commerce to inaczej sprzedaż w Internecie. Rynek e-handlu w Polsce rośnie w kosmicznym niemal tempie: ponad 10% rok do roku. Coraz więcej osób kupuje w Sieci, ale i coraz więcej próbuje swoich sił w e-sprzedaży. Efekt: coraz większa konkurencja, walki cenowe. 

Dzisiaj sprzedawać w Internecie oznacza znać się na wielu aspektach e-commerce. Od spraw technicznych, po marketing internetowy. Postaram się nieco pomóc Ci w tych zagadnieniach. 

Znajdź chwilę na lekturę.

E-commerce – krótkie wprowadzenie

E-commerce – krótkie wprowadzenie

Jako e-commerce określa się handel w Internecie. Samo słowo „commerce” oznacza handel. Mając na myśli handel w Internecie, dodano przedrostek „e-„. Podobnie funkcjonuje określenie e-handel, czyli handel w sieci Internet. E-commerce w Polsce Szacuje się, że w naszym...

czytaj dalej

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.