Jak powinna wyglądać strona firmowa? Oczywiście ktoś może powiedzieć, że to zależy od wielu czynników: od branży, grupy docelowej, funkcji strony. To prawda. Są jednak pewne wytyczne, które będą wspólne praktycznie dla każdej strony firmowej. Oto one. Usability...
Usability, użyteczność, funkcjonalność – niech Twoja strona będzie przyjazna użytkownikom
Chcąc więcej zarabiać, trzeba więcej sprzedawać. I najlepiej drożej. Ale czy tylko to się liczy? Ważna jest także skuteczność naszych stron sprzedażowych, czyli konwersja. A tę najprościej zwiększyć poprawiając usability strony internetowej.
Jest to jedna z najlepszych inwestycji, jaką możemy poczynić w naszych e-biznesach. Każda złotówka i minuta czasu poświęcona na zwiększanie użyteczności stron WWW zwróci się wielokrotnie.
Zapraszam do czytania i komentowania.
Menu górne na stronie
Dla wielu osób jest to banał: co ciekawego jest w menu górnym w serwisie? Czy top-menu ma jakieś szczególne znaczenie? Otóż ma – już mówię dlaczego. Gdy wchodzisz na dowolny serwis internetowy, od razu próbujesz zorientować się w jego nawigacji. Próbujesz go...
Co to jest użyteczność? Czym jest usability?
Czym jest użyteczność? Można różnie definiować to pojęcie, ale zawsze dojdziemy do prostego wniosku: chodzi o intuicyjną obsługę. Choć nie tylko. Coś, co jest użyteczne, służy nam do pewnych celów. I to służy dobrze. Nie mamy problemów z obsługą, wszystko jest...