Promocja w Internecie

utworzone przez | 11 paź 2019 | E-marketing, Wiedza | 0 komentarzy

Chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, iż promocja w Internecie ma niebagatelne znaczenie dla osób i firm, chcących zaprezentować swoje usługi wielomilionowej rzeszy internautów, będących ich potencjalnymi klientami. Aby jednak promowane produkty czy usługi przyciągały, muszą być nie tylko najwyższej jakości, ale również muszą trafiać do ściśle określonej grupy odbiorców – osób i firm właśnie tego produktu czy usługi szukających. By móc skutecznie promować się w Internecie, z pewnością będzie potrzebny nie tylko czas, ale również odpowiednie środki. Jako iż Internet to medium dostępne dla prawie wszystkich, istnieją również możliwości, które nie wycisną z klienta ostatniej złotówki za promocję. Wiele czynności można wykonać samodzielnie, dlatego wspominam, że potrzebna jest odpowiednia ilość czasu, często bardzo duża. Nie mniej jednak samodzielna promocja, chociażby przez pozycjonowanie witryny będzie z pewnością opłacalną.

Marketing w wyszukiwarkach

jak pozycjonować sklep

W przypadku pozycjonowania, które znacząco różni się od pozostałych metod e-marketingu, promocja w Internecie za jego pomocą będzie długotrwała, podczas gdy w przypadku linków sponsorowanych, mimo ich natychmiastowej widoczności w sieci, będzie znacznie krótsza, w zależności od środków przeznaczonych na ten cel. Dlatego też wszelką promocję w Internecie powinno rozpocząć się od pozycjonowania strony. Przedtem jednak należy odpowiednio ją zoptymalizować, jak również zbadać konkurencję na ilość wyników na daną frazę, gdyż od ich ilości będzie zależeć czas, jaki będzie trzeba poświęcić, by osiągnąć jak najwyższą pozycję.

Linki zewnętrzne

Prócz wyżej opisanych, promocja w Internecie odbywać się powinna również za pomocą innych środków, które pozwolą na zdobywanie linków, prowadzących do naszej firmowej czy prywatnej witryny. Doskonałym na to sposobem jest publikowanie treści na dołączonym do strony blogu (tak robię na moim blogu o e-biznesie), jak również udzielanie się aktywnie na różnego rodzaju forach, podając w swoim profilu link do strony internetowej.

Oczywiście różne techniki pozycjonerskie stosujemy do linkowania różnych typów serwisów WWW. Dla przykładu, mój sklep internetowy z akcesoriami do tabletów – tabletoid.pl – pozycjonuję między innymi poprzez dodawanie go do katalogów e-sklepów. Jeśli prowadzisz bloga, wtedy dodasz go do katalogów blogów, itp.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.