Tajemnice Klienta

Zbuduj strategię doskonałej obsługi Klienta

297 zł

8-godzinne kompleksowe szkolenie wideo. Ten materiał umożliwi Ci zbudowanie od podstaw strategii doskonałej obsługi Klienta. Dzięki temu rozkochasz Klientów i zbudujesz trwałą przewagę konkurencyjną.

SKU: 10011 Kategoria:

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego Klienci w ogóle kupują? A także dlaczego wybierają te a nie inne oferty? I dlaczego kupują ponownie u tego samego sprzedawcy (jeśli w ogóle już to robią)? Na pierwsze pytanie odpowiedź wydaje się oczywista: bo mają potrzebę. Na drugie pytanie odpowiedź będzie bardziej złożona, gdyż na wybór tej a nie innej oferty wpływ ma wiele czynników: od ceny, po wiarygodność sprzedawcy. Zastanówmy się teraz przez chwilę nad odpowiedzią na trzecie pytanie.

Oto powody, dlaczego musisz zadbać o doskonałą obsługę e-Klienta

Na moim blogu o e-biznesie (ebiznesy.pl) opublikowałem artykuł (oto link do niego), w którym omawiam 8 powodów, dlaczego obsługa Klienta w e-biznesie ma kluczowe znaczenie. Oto one: #1 Należy dbać o innych #2 To najlepszy sposób na zbudowanie przewagi konkurencyjnej #3 Nie widzi tego Twoja konkurencja #4 To się opłaca #5 Zła obsługa = zła opinia o firmie = kłopoty #6 Zadowolony klient chętniej opowie Ci o sobie i swoich problemach #7 Dostaniesz rekomendacje #8 Dobrze obsłużeni Klienci są bardziej tolerancyjni, gdy ich w czymś zawiedziesz Celowo pogrubiłem punkt #4. Składają się na niego m.in. następujące korzyści dla Ciebie i Twojej firmy:

  • Zyskasz lojalność Klientów, powtórne zamówienia.
  • Naturalnym stanie się polecanie Twojej firmy i jej produktów, marketing szeptany.
  • Będziesz mieć doskonały PR, wizerunek firmy i silną markę.
  • Osiągniesz stabilniejszą pozycję na rynku.
  • Klienci będą płacić nawet więcej, niż gdzie indziej.
  • Stali (powracający) Klienci są kilkukrotnie tańsi od nowych, zatem czekają Cię olbrzymie oszczędności na marketingu.

Doszliśmy zatem do odpowiedzi na wyżej postawione pytanie: Klienci kupują ponownie wtedy, gdy są zadowoleni z poprzednich kontaktów z Twoją firmą, marką, Twoimi produktami lub usługami. Musisz zatem zadbać o 2 elementy:

  1. świetne, dopracowane w detalach produkty i/lub usługi,
  2. doskonałą obsługę Klienta.

Jestem tu po to, by pomóc Ci zbudować strategię, dzięki której dbałość o Klienta stanie się Twoim znakiem rozpoznawczym i kluczowym elementem przewagi nad konkurentami.

Oto kilka opinii Klientów sklepu tabletoid.pl, którego jestem właścicielem.

Obsługa Klienta jest czymś więcej niż myśli większość

Wiele osób utożsamia obsługę Klienta w e-biznesie z odpowiedzią na maila, kontaktem podczas samej sprzedaży i ewentualnie w późniejszym czasie. Chcę zaproponować Ci inne podejście. Podejście, w którym traktujemy tę strategię holistycznie (kompleksowo, całościowo), gdyż w e-biznesie obsługujesz Klienta nawet wtedy, gdy… nic nie robisz w danej chwili. Pracuje dla Ciebie Twój serwis internetowy, autoresponder, czy oprogramowanie sklepu internetowego (spójrz na 4 moduły poniżej). Szkolenie zostało podzielone na 4 moduły. Oto zawartość szkolenia:

Moduł #1: Magiczne Pierwsze Wrażenie™

(czas trwania: 122 minuty) Pierwsze wrażenie w e-biznesie to najczęściej nie jest spotkanie face to face (twarzą w twarz) z Klientem. Zazwyczaj dzieje się to na stronie WWW, na forach, serwisach z opiniami, podczas rozmowy ze znajomymi, czy w momencie zetknięcia się z Twoim produktem. Przeanalizujemy w detalach kilkanaście elementów, których dopracowanie lawinowo zwiększy szansę, że Twój potencjalny Klient zapragnie stać się faktycznym Klientem.

Moduł #2: Mistrzostwo Świata w Słowach™

(czas trwania: 152 minuty) W e-biznesie kontakt bezpośredni z Klientem obydwa się na wiele sposobów, w tym głównie przez e-mail, komunikatory internetowe, a także telefon; niekiedy też osobiście. W każdej z tych dróg komunikacji liczą się słowa – to od nich wszystko zależy. Dostaniesz kilkadziesiąt wskazówek odnośnie skutecznej komunikacji z e-Klientem, z podaniem przykładów – często gotowych do skopiowania i natychmiastowego wykorzystania.

Moduł #3: Przykazania Nie Do Złamania™

(czas trwania: 104 minuty) Przygotowałem dla Ciebie cały ocean wskazówek: czego absolutnie nie możesz robić, a co powinieneś. Naruszenie tych reguł może Cię kosztować utratę Klienta, lub wręcz jego wrogie nastawienie do Ciebie. Stąd taka a nie inna nazwa tego modułu – tych przykazań po prostu nie możesz bezkarnie łamać.

Moduł #4: Intensywnie Fioletowa Krowa™

(czas trwania: 125 minut) Ostatni moduł jest ukoronowaniem całego szkolenia. „Fioletowa krowa” jest symbolem wyróżniania się z tłumu. Twoim celem jest sprawienie, by doskonała obsługa Klienta stała się Twoim znakiem rozpoznawczym i największym atutem. Kilkanaście konkretnych wskazówek sprawi, że wszystkie puzzle ułożą się w spójną całość.

Podczas szkolenia będę podawał dziesiątki przykładów z życia wziętych. Ilustracja prawdziwymi przykładami sprawi, że materiał będzie lekko strawny, a jednocześnie wpisany w polskie realia i mocno osadzony w naszej rzeczywistości. Zastanów się teraz, jak wygląda obsługa Klienta u Ciebie:

  1. Czy jest to przemyślana i świadomie dopracowana strategia?
  2. Czy masz przygotowane procedury postępowania?
  3. I w końcu: czy doskonała obsługa Klienta jest Twoim znakiem rozpoznawczym?

Jeśli na choć jedno z trzech powyższych pytań Twoja odpowiedź brzmi NIE, wiedz, że masz teraz szansę to zmienić. Obiecuję Ci, że na szkoleniu dałem z siebie wszystko i będziesz bardziej niż zadowolony z decyzji o zakupie. Decydując się na udział w Tajemnicach Klienta, dostaniesz:

  • Dostęp do +8 godzin nagrań audio-video z 4 modułami szkolenia (lub na wybrane moduły, jeśli tak zdecydujesz). Nagrania ściągniesz na swój dysk ze specjalnej Strefy Klienta. Dostęp do Strefy Klienta Pawła Krzyworączki, gdzie będziesz mieć nielimitowany czasowo.

Decyzja należy do Ciebie. Dziękuję za Twój cenny czas i – mam nadzieję – do zobaczenia w Strefie Klienta, Paweł Krzyworączka

PS Jeśli masz firmę, dostaniesz FVAT 23%. Samemu policz, ile zaoszczędzisz, odliczając vat i wrzucając fakturę w koszta prowadzenia działalności. PS2 Jeśli masz jakieś wątpliwości lub czegoś nie wiesz, nie wahaj się zadzwonić do mnie na komórkę (509061946), napisać na GG (1764056), zadzwonić na Skype (www_krzywy_pl), czy napisać maila (pawel@krzyworaczka.pl). Jestem do Twojej dyspozycji. PS3 Pamiętaj: nic nie ryzykujesz. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań i w terminie do 30 dni po zakupie zażądasz zwrotu pieniędzy – oddam Ci całą kwotę, co do złotówki. Nic zatem nie ryzykujesz, możesz tylko zyskać. Gotowy? Do dzieła!

Opinie Klientów o szkoleniach Pawła

Zanim podejmiesz ostateczną decyzję o udziale w tym wyjątkowym treningu, poznaj kilka opinii moich Klientów. Są to opinie na temat innych szkoleń z cyklu „Tajemnice…” (więcej opinii znajdziesz tutaj).

Kurs Tajemnice eBiznesu, to ogromna ilość wiedzy niezbędna dla każdego, kto zajmuje się ebiznesem lub myśli o rozpoczęciu prowadzenia takiego biznesu. Mnóstwo konkretnej, skondensowanej informacji przekazanej przez Pawła Krzyworączkę w bardzo przystępny, jasny sposób. Ponadto dodatkowe bonusy są dodatkowym źródłem cennych wiadomości i praktycznych pomocy, do wykorzystania od razu na własnych stronach. Ja już korzystam z wiedzy i narzędzi jakie otrzymałam podczas szkolenia Pawła Krzyworączki do budowania własnego ebiznesu. Polecam je także i Tobie!

Agnieszka Tomal

agnieszkatomal.com

Nie często zdarza mi się odpowiadać na prośby o opinie. Ten kurs jednak, jak rzadko który zasługuje na bardzo pochlebną ocenę. Jest po prostu świetny. Każda informacja jest wartościowa, napisana prostym językiem, w bardzo przystępny sposób. Przeszłam przez wszystkie lekcje, grzecznie wykonując każde zadanie i dzisiaj po prostu rozumiem na czym to polega.

Dorota Trojan

Witaj,
Kurs jest rewelacyjny! Kupiłam go mimo kłopotów finansowych obecnie, ale nie żałuję. Niesamowita dawka wartościowej wiedzy. Trzeba uważnie słuchać, bo każde zdanie jest ważne.
Poza tym świetnie prowadzisz zajęcia, ciekawie, z humorem i nie nudno, sporo ciekawostek i prawdziwych historii. Z przyjemnością się ogląda.
Tak czy owak Twój świetny kurs pokazał mi jak pozycjonować fachowo i z sensem. Poprzednio sporo moich działań pozycjonerskich było kompletnie bez sensu, np. wstawianie 2 takich samych linków. Natraciłam sporo czasu i się zniechęciłam, bo nie wiedziałam jak to robić skutecznie, ale teraz już wiem.

Małgorzata Jasklowska

Tajemnice Klienta: zbuduj strategię doskonałej obsługi Klienta

8-godzinne kompleksowe szkolenie wideo.

wystawiam FVAT 23% dla firm